2012. február 19., vasárnap

Kiskutya torta - Rendelésre :)

Egy igazi Úriember szülinapjára készítettem ezt a tortát, méghozzá fantasztikus Nagymamája kérésére.
 
White Dog Cake







    Mindent összegezve, egyszerű piskótatésztából (itt találjátok), túrótöltélekből (ezt pedig itt), kiwiből, habtejszínből és nyújtható unidec masszából készítettem ezt a kutyust. A téstrészeket külön "faragtam" ki, tehát a fej is egy külön kis torta volt, amit szokás szerint szívószállal rögzítettem a testhez. Az orr, a  szemek, a nyakörv, és a nyelv színezéséhez minimális mennyiségű gél állagú ételfestéket használtam. A szőrzet kialakításához egyszerűen becsíkoztam az unidec-kel bevont kiskutyát. Ezt megtehetjük akár egy kiskanállal, vagy egy kenőkéssel is - persze vigyázva, hogy ne vágjunk lyukat a blökin.. :)



     Hogy őszinte legyek, még nem akartam publikálni ezt a kis kócost, ugyanis indulni akartam vele egy internetes (természetesen) amatőr tortaversenyen, de amilyen ügyifogyi vagyok, addig húztam-halasztottam a képek elküldését, hogy végül lecsúsztam róla, ma délig lett volna lehetőség a nevezésre.  Tipikus. Elfelejtettem.. :)

  

    A torta gazdája személyesen köszönte meg nekem a születésnapi meglepetést egy csokor rózsával, szóval mondanom sem kell - én már mindenképpen NYERTEM!!!! :)

    
     

      Robin Thicke - 'Lost Without You' című dalával kívánok Mindenkinek meghitt hangulatot a sütögetéshez, és jó étvágyat a végeredményhez!



2 megjegyzés:

  1. Cuki!!! Nagyon ügyes vagy! :)Büszke vagyok RÁD!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vonat tortát terveztem, de kissé besűrűsödött minden, úgyh addig csak ámulok!
      Van némi meglepetés nálam, majd kukkants be!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...