2012. február 1., szerda

Tejbegrízes-Málnás Palacsinta

Ízlett Nekik? Ízlett. Kértek még? Kértek. Íme a hétfői kifli kistestvére.
Tejbegrízesá-Málnás Palacsinta





    A kiflim nagy sikert aratott, ami engem természetesen nagyon boldoggá tett. Annyira ízlett a Családomnak a tejbegríz-málna kombináció valamilyen sütemény formájában, hogy azt gondoltam, maradjunk a desszert kategóriában, de azért változtassunk egy kicsit a felálláson. Így született meg a Tejbegrízes-Málnás Palacsinta ötlete.

A tészta receptje:
  • 35-40 dkg liszt
  • 3 tojás
  • 1 csipet só
  • 3-4 ek cukor
  • 1 ek (cs.) vaníliás cukor
  • 1 ek olaj
  • 7 dl tej
  • 3 dl szénsavas ásványvíz
 A feltét:
  • Tejbegríz
  • Málna

    Miután a fenti hozzávalókból elkészítettem a palacsintatésztát (botmixerrel rásegítettem), betettem a hűtőbe állni egy kicsit. Ezt az időt a tejbegríz főzésével tettem hasznossá. Ugyanúgy készült, mint a Tejbegrízes-Málnás Kiflinél,de most egy kicsit kevesebb búzadarát adtam a tejhez, így hígabb, és könnyebb rákenni a palacsintákra - amiket a szokásos módon, serpenyőben sütöttem ki. Ha nagyon ragadna a tészta, pár csepp olajat csurgassunk a serpenyőbe. Ha ez sem használna, igyekezzünk hígítani a tésztánkat, valószínűleg a cukor mennyisége nem megfelelő, a túl sok cukortól ugyanis nagyon könnyen leragad! Ne felejtsük el megszórni málnával! :)




    Jack Teagarden - 'Body & Soul' című dalával kívánok Mindenkinek meghitt hangulatot a sütögetéshez, és jó étvágyat a végeredményhez!


4 megjegyzés:

  1. Hú, de jó kis blog!

    Mesésen néz ki a palacsinta :) nagyon jó lehet az összhatás a semleges tejbegrízzel és a málnával :) hmmm

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!:) A tejbegrízt egíébként kicsit édesebbre főztem a szokásosnál, így kompenzálta a málnát!:)

    VálaszTörlés
  3. Szuper palacsinta:) Még tejbegrízeset sosem ettem, isteni lehet:) A palacsinta gombolyagod is nagyon ötletes.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...